Re: Jak TP/Orange konfiguruje modemy dsl?

Autor: Przemyslaw Kwiatkowski <micha_at_micha.waw.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 18:30:24 +0100

.:Artur:. pisze:

> Potwierdzam dokladnie tak samo mialem na wszystkich instalcjach DSLa ktore
> do tej pory przeszly przez moje rece. Defaultowo jest NAT, WiFi, click click
> i po temacie. adresujesz IPkiem swoje urz�dzenie ale co dziwne NAT dalej
> dziala. modem jest osiagalny po adresacji prywatnej. Jak nie zadresujesz
> zadnym Ip to dostanie z DHCPa adres z prv.

No i nic z tego nie wyszło. Miałem dziś instalację, przyszło 2 speców,
przez 3 godziny usiłowali uruchomić modem. Prywatny adres przydzielał,
ale za żadne skarby nie chciał działać ze statycznym ip. Nawet usiłowali
mi wcisnąć, że "to tak ma być", ale się nie dałem. W końcu wymienili
modem na "model podstawowy" (jakiĹ› SpeedStream), ktĂłry nie ma wifi i ma
tylko jeden port ethernet. Zadziałał od razu.

--
MiCHA