Re: Jak dostac IPv6 PI i dlaczego "niedasie"?

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_nospam.trabinski.net>
Data: Tue, 13 Mar 2012 18:28:35 +0100

M <marekm72_at_gmail.com> wrote:
> Przyszła pora na IPv6 i tu zonk - zarówno mój obecny sponsor LIR, jak
> również drugi inny, zgodnie twierdzą że IPv6 PI "niedasię". Twierdzą
> że RIPE wymaga by zostać LIR-em, a kryzys jest i trochę droga ta
> impreza... (2000 euro wpisowego + 1300 euro na rok za "extra small")

Niech twoich LIRowi wskażą zapisy na stronach RIPE, że się nie da, bo
od jakiegoś czasu można się starać o PI.

Wniosek do LIRa:
http://www.ripe.net/ripe/docs/ripe-546
help do wniosku:
http://www.ripe.net/ripe/docs/ripe-547

Możesz również poprosić LIRa o kawałek jego PA i rozgłaszać to pod swoim
ASem
Osobną sprawą wygląda podejście LIRów, do tematyki pozyskiwania zasobów
w RIPE - każdy ma swoją wewnątrzną politykę....

--
ŁT