Re: poziom inteligencji i wyksztalcenia chakerow acta

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 08:58:53 MET

W dniu 27-01-2012 01:35, konrad rzentarzewski pisze:
> Art from [ a@b.c ] ...
>
> :> było tego przynajmniej tyle co normalnego ruchu na normalnym portalu?
> : 10-15Mbit, wystarczylo zeby zapchac pasmo dla hosta.
>
> 20Mb/s to ja mam w domu przez kablówkę, wychodzi, że gdybym sam jeden
> odpalił ab to ta tajemnicza strona by zdechła. polityka stać na odrobinę
> lepszy hosting i jakiegoś varnisha na froncie, głupie ovh daje 100Mb/s.

pacz pan, a przy 10tys pakietow nawet router netii ktory mamy przed soba
zdechl tak, ze panowie nie mogli na niego wejsc i zobaczyc skad idzie
atak. bo w netii zeby blokneli adresy, trzeba im je podac sami nie moga
ich sprawdzic "bo to zabiloby im routery"

> : w dupie mam acta i politykow, draznia mnie chakerzy.
>
> ależ oni nie robią nic złego. 15Mb/s to nawet nie podpada pod dos dedos.
> to tak samo szkodliwe jak macanko nmapem, nawet bez opcji -T5.
> i tak, czytam facebooka.

ja mu tego nie hostuje, pracuje w firmie w ktorej to hostuje, a ktorej
hosting nie jest zrodlem utrzymania.