Re: poziom inteligencji i wyksztalcenia chakerow acta

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 01:35:06 MET

Art from [ a@b.c ] ...

:> było tego przynajmniej tyle co normalnego ruchu na normalnym portalu?
: 10-15Mbit, wystarczylo zeby zapchac pasmo dla hosta.

20Mb/s to ja mam w domu przez kablówkę, wychodzi, że gdybym sam jeden
odpalił ab to ta tajemnicza strona by zdechła. polityka stać na odrobinę
lepszy hosting i jakiegoś varnisha na froncie, głupie ovh daje 100Mb/s.

: w dupie mam acta i politykow, draznia mnie chakerzy.

ależ oni nie robią nic złego. 15Mb/s to nawet nie podpada pod dos dedos.
to tak samo szkodliwe jak macanko nmapem, nawet bez opcji -T5.
i tak, czytam facebooka.

--
 überbuc