Re: Problemy. Z DSL na Neostrada.

Autor: Sylwester Zarębski <zbieracz_at_isp.net.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 18:53:06 MET

Dnia Mon, 12 Dec 2011 18:26:12 +0100, cichybartko napisał(a):

> No więc problem w tym że "DSL dla firm" oraz Neostrada to dwa oddzielne
> produkty TP. Handlowiec przekazał mi że usługa DSL musi być zlikwidowana
> a po tym fakcie zostaje uruchomiona usługa Neostrady.
> Stąd moje pytanie czy mógł mi zaoferować jakieś inne rozwiązanie,
> bardziej optymalne dla mnie jako klienta?

Nie sądzę, trzeba by znać szafoludków, którzy odpowiadają za warstwę
fizyczną. U nas zajmuje się tym Relacom, nie wiem jak u ciebie.

> To które on zasugerował spowodowało bark internetu na okres tygodnia.

To i tak krótko, znam przypadki, gdy przerwa wyniosła ok. miesiąca.

Jakkolwiek by nie było, to chyba nie problem polskiego Internetu. :>

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski