Dnia Mon, 12 Dec 2011 18:26:12 +0100, cichybartko napisał(a):
> On 2011-12-12 18:10, Slawek Kotynski wrote:
>>> Moje pytanie do fachowców jak to powinno być załatwione, aby przerwa
>>> była minimalna? Czy handlowiec mógł zaoferować inne rozwiązanie?
>> A nie da się podłączyć do Neostrady bez likwidowania DSL?
> No więc problem w tym że "DSL dla firm" oraz Neostrada to dwa oddzielne
> produkty TP. Handlowiec przekazał mi że usługa DSL musi być zlikwidowana
> a po tym fakcie zostaje uruchomiona usługa Neostrady.
> Stąd moje pytanie czy mógł mi zaoferować jakieś inne rozwiązanie,
> bardziej optymalne dla mnie jako klienta?
Nie sądzę, trzeba by znać szafoludków, którzy odpowiadają za warstwę
fizyczną. U nas zajmuje się tym Relacom, nie wiem jak u ciebie.
> To które on zasugerował spowodowało bark internetu na okres tygodnia.
To i tak krótko, znam przypadki, gdy przerwa wyniosła ok. miesiąca.
Jakkolwiek by nie było, to chyba nie problem polskiego Internetu. :>
-- pozdrawiam Sylwester Zarębski Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwekReceived on Mon Dec 12 18:55:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 12 Dec 2011 - 19:40:01 MET