Re: Problemy. Z DSL na Neostrada.

Autor: cichybartko <cichybartko_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 18:26:12 MET

On 2011-12-12 18:10, Slawek Kotynski wrote:

> A nie da się podłączyć do Neostrady bez likwidowania DSL?

No więc problem w tym że "DSL dla firm" oraz Neostrada to dwa oddzielne
produkty TP. Handlowiec przekazał mi że usługa DSL musi być zlikwidowana
a po tym fakcie zostaje uruchomiona usługa Neostrady.
Stąd moje pytanie czy mógł mi zaoferować jakieś inne rozwiązanie,
bardziej optymalne dla mnie jako klienta?
To które on zasugerował spowodowało bark internetu na okres tygodnia.

Pozdrawiam,
Bartko.