A propos jakości, parametrów i robienia w bambuko

Autor: Tomasz ÅšlÄ…ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sun 11 Dec 2011 - 11:23:18 MET
Message-ID: <jc20bd$6dk$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

<http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-internetu-w-upc-z-pakosinska-nieczytelna-i-wprowadzajaca-w-blad-wideo>

Czyli innymi słowy - reklamodawca dokładnie wie, że reklamuje bzdury i
jeszcze się do tego dość wprost przyznaje. Pogłębia to tylko 'trynd', że
reklamy usług telco łżą bardziej, niż dziennik telewizyjny w połowie lat
80 ub. stulecia.
Ciekawe, kiedy zaczną reklamować wódkę bezalkoholową, a potem napiszą,
że "że polscy konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że reklamy nie
zawierajÄ… kompletu informacji o produkcie". :-P

-- 
ÅšlÄ…zak
Received on Sun Dec 11 11:25:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Dec 2011 - 11:40:00 MET