Re: Pierwsze decyzje z super ustawy ;)

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Sat 10 Dec 2011 - 15:43:54 MET

W dniu 2011-12-09 17:09, Zboj pisze:
> Tak, można składać kolejne wnioski. Ale warto też pokazać te dwa
> pierwsze rozstrzygnięcia wpierw opornym. Może oszczędzą czas.

przygotowanie wniosku to ani trudna sprawa ani Å‚atwa. Jak ktoÅ› ma tylko
tracić czas UKE pisząc nieprofesjonalne bzdury, upierając się przy tym,
że nie uzupełni braków formalnych to strata czasu.

Z pozyskanych z UKE informacji wynika, że dość spory odsetek wniosków
jest niskiej jakości. Może czasami warto skorzystać z pomocy fachowców
niż samemu pisać bzdury.

Jako, że generalnie nie popełniliśmy żadnego błędu i czekaliśmy 9
miesięcy to oceniam, że podmioty, które popełniają błędy na decyzje będą
czekać dłużej ;)

Decyzja opiera się na umowie, którą jakiś czas temu UKE negocjowało.
Treść decyzji jest bardzo wyważona. Spółdzielnie i inni gamonie
nieudostępniający nieruchomości mogą spać spokojnie. Oprócz zmuszenia do
udostępnienia nie ma tam nic co uderzałoby w posiadaczy nieruchomości.
Momentami wydaje mi się, że obowiązki operatorów są aż nad to
rygorystyczne.

Boje się, że teraz nastąpi lawina wniosków i kolejka się wydłuży ponad 9
miesięcy. Liczę, że UKE nie będzie trzymał wniosków dłużej niż rok.

Icek