Re: Koniec PI IPv4 w ciÄ…gu 2-3lat?

Autor: K <glownyinformatyk_at_zus.gov.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 09:47:44 MET
Message-ID: <j9denh$4s3$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 09-11-2011 00:21, Tomek pisze:
> On 2011-11-09 00:06, Tomasz ÅšlÄ…ski wrote:
>> W dniu 2011-11-08 23:56, Tomek pisze:
>>
>>> Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
>>> spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
>>> korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to było
>>> masowe przestrajanie odbiorników radiowych .
>>
>> Jest pewien problem: o ile w przypadku TV, radia, prÄ…du, gazu czy nawet
>> zwykłego telefonu, klient będzie złorzeczył, ale koniec końców przełknie
>> zmiany na swój koszt. Internet natomiast jest tak dziwnie 'zepsutym'
>> medium, że tu wszystko ma być za darmo. Bo tak, bo operator to Matka
>> Teresa (choć pewności do do jej bezinteresowności nie ma, ale synonim
>> pozostał), bo operatorowi z nieba nakapało. Bo jak klient wetka
>> odwrotnie kabelek do gniazdka i wezwie serwis do 'niedziałającego'
>> internetu, a serwis za usługę poprawnego wetkania kabelka skasuje 50 zł,
>> to klient grozi zerwaniem umowy i pójściem do Polsatu, 'bo tam panie
>> 'stomega' dają za darmo'. Ktoś taką atmosferę wytworzył...
>>
> ZgodzÄ™ siÄ™ z TobÄ…...
> ale na temat psucia klientów proponuję założyć osobny wątek... myślę, że
> byłby bardzo ciekawy i pouczający ;)
>
> Zasadniczo chodziło mi o jedną rzecz - jeśli klient sam kupił sobie
> urzÄ…dzenie - to ponosi koszty jego eksploatacji/wymiany i napraw usterek.
>
>
> Operator ma robić to i tamto ...
> To trochę tak jakby dzwonić do elektrowni i .... Panie żarówka mi się
> przepaliła.... wymienicie ?
>
> :)
>

troche nie trafione. przepalila sie ze starosci, czy dlatego ze ZE
zmienil napiecie z 230 na 6800V?
Received on Wed Nov 9 09:50:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Nov 2011 - 10:40:00 MET