Re: Koniec PI IPv4 w ciÄ…gu 2-3lat?

Autor: Tomek <tomek_at_from.elblag.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 00:21:45 MET
Message-ID: <j9cdic$nbl$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2011-11-09 00:06, Tomasz ÅšlÄ…ski wrote:
> W dniu 2011-11-08 23:56, Tomek pisze:
>
>> Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
>> spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
>> korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to było
>> masowe przestrajanie odbiorników radiowych .
>
> Jest pewien problem: o ile w przypadku TV, radia, prÄ…du, gazu czy nawet
> zwykłego telefonu, klient będzie złorzeczył, ale koniec końców przełknie
> zmiany na swój koszt. Internet natomiast jest tak dziwnie 'zepsutym'
> medium, że tu wszystko ma być za darmo. Bo tak, bo operator to Matka
> Teresa (choć pewności do do jej bezinteresowności nie ma, ale synonim
> pozostał), bo operatorowi z nieba nakapało. Bo jak klient wetka
> odwrotnie kabelek do gniazdka i wezwie serwis do 'niedziałającego'
> internetu, a serwis za usługę poprawnego wetkania kabelka skasuje 50 zł,
> to klient grozi zerwaniem umowy i pójściem do Polsatu, 'bo tam panie
> 'stomega' dają za darmo'. Ktoś taką atmosferę wytworzył...
>
ZgodzÄ™ siÄ™ z TobÄ…...
ale na temat psucia klientów proponuję założyć osobny wątek... myślę, że
byłby bardzo ciekawy i pouczający ;)

Zasadniczo chodziło mi o jedną rzecz - jeśli klient sam kupił sobie
urzÄ…dzenie - to ponosi koszty jego eksploatacji/wymiany i napraw usterek.

Operator ma robić to i tamto ...
To trochę tak jakby dzwonić do elektrowni i .... Panie żarówka mi się
przepaliła.... wymienicie ?

:)
Received on Wed Nov 9 00:25:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Nov 2011 - 00:40:01 MET