Re: definicja umowy na czas nieokreślony by netia

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 22:18:21 MET DST

Użytkownik niusy.pl napisał:

> Z kim ? Przecież zaraz takich umów nie będziesz miał na rynku.

Mam inne zdanie na ten temat. Umowy będą (z mojego podwórka: TP, Dialog,
Multimedia), a że dla większości "oferta standardowa" jest i będzie
kompletnie nieopłacalna to całkiem inna sprawa.

> Porównywałeś kiedyś oferty wszystkich firm ?

A co to ma do rzeczy. Ja tylko zwróciłem uwagę, że firmy
telekomunikacyjne nie wyróżniają się pod tym względem.
Klient jako żuczek w porównaniu z firmą-molochem ma dwie możliwości:
podpisać zaproponowaną treść umowy lub jej nie podpisać.