Re: definicja umowy na czas nieokreślony by netia

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 00:07:27 MET DST

Użytkownik MarekM napisał:

> Akurat nie w Orange (nawet za czasów Idei) i akurat nie w T-Mobile
> (nawet za czasów Ery). Na pewno Ci dwaj operatorzy od wieków podpisują
> umowy na czas określony, dopiero regulamin stanowi, że po upływie czasu
> oznaczonego w umowie przekształcają się w umowy na czas nieokreślony.
> Nie wiem, jak jest/było w Play, natomiast w Plusie jest tak, jak piszesz.

Zapewne masz racjÄ™.
Wracając do Netii, to rzeczywiście postępują nie fair, że reklamują
umowę na czas nieokreślony z klauzulą jako umowę na czas nieokreślony.
Dialog, Multimedia i inni stosujÄ…cy tego typu zapisy w umowach,
reklamują je jako normalne umowy lojalnościowe z promocją. Jakoś
wcześniej nie zwróciłem uwagi na reklamę Netii. A tam jak byk stoi:
"Umowa bez lojalki - nie musisz podpisywać umowy na 12 czy 24 miesiące,
w każdej chwili możesz zrezygnować z naszych usług" (cytat z www).
Wprawdzie kara za rozwiązanie umowy przed upływem 24 miesięcy mała, a
nawet bardzo mała w porównaniu z większością operatorów, ale bez
wątpienia nie powinni tego w ten sposób reklamować, bo ewidentnie
reklama wprowadza w błąd.