Re: Nie lubimy darmowego netu?

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 12:26:54 MET DST

W dniu 2011-08-01 01:08, Przemys艂aw Gubernat pisze:

> Pytanie czy ten "kana艂" jest zdefiniowany (nie czyta艂em SIWZA), najlepiej kana艂
> 2Mbit na ca艂膮 sie膰 darmow膮 i gotowe ;)

Jest zdefiniowany w umowie z WWPE, choc jezykiem "piszacych projekt".
Tak wiec sa tam definicje "kanalow", "sygnalow internet", itp
"kwiatkow". Ale to bylo pewne - jak ktos nie majacy zielonego pojecia
bierze sie za taka robote to jest jak jest. To tak jakbysmy my ISP
zajeli sie szydelkowaniem. Moze i nam cos wyjdzie, ale do zawodowcow
duuuuzo nam brakuje.

Z ciekawszych zapisow "Prawa Telekomunikacyjnego" to sa zakazy:
- "U偶ywania zestaw贸w komputerowych pod wp艂ywem alkoholu" - po piffku z
dala od komputera;
- "Wywo偶enia zestaw贸w komputerowych poza teren gminy Pisz" - zeby
przejechac do swojego domu (w gminie pisz) musze kawalek jechac po
terenie innej gminy - mam nadzieje ze przywioza mi komputer, bo inaczej
bede musial chyba przez lasy z nim isc by nie zlamac tego "przepisu";
A zlamanie ktoregokolwiek z zapisow skutkuje wykluczeniem z udzialu w
programie (zwrot wszystkiego co sie dostalo).
Uff - mam nadzieje ze nie wyklucza mnie z programu bo wymagania po
czesci spelniam:
- nie mam umowy z zadnym prowiderem, gdyz internet dostarczam sobie sam
- nie mam wlasnego komputera, gdyz wszystkie sa firmowe (a w firmie
tylko pracuje)
- dochody - hmm z tym moze byc problem, ale sa inne wyjscia awaryjne
typu opieka nad niepelnosprawnym czy dziecko ze stypendium.
Mysle ze dam rade zostac beneficjentem programu - moze to da do
myslenia, ze projekt w teorii skierowany do ludzi "najubozszych" nie
zawsze takim jest i sluzy tylko do jawnego monopolistycznego
konkurowania z innymi ISP (legalnie prowadzacymi swoja dzialnosc i
legalnie odprowadzajacymi podatki do budzetu takiego JST).

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sie膰 Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno