Re: Nie lubimy darmowego netu?

Autor: Michał_Sz <szipluk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 00:04:01 MET DST

W dniu 2011-07-10 10:41, HaQs pisze:
> No stracą na tym głównie mali operatorzy jako że dużych zbytnio to nie
> wzrusza.
>
> U mnie w sąsiedniej gminie podobnie jak zobaczyłem liste domów która ma
> być objętna projektem to 35% ma net u mnie z kolejne 30% pewnie u
> konkurencji.
> Więc tak średnio to weryfikują. z czego trudne warunki socjalne ma może
> z 1% choć nie aż tak trudne żeby nie mieć komputera i nie opłacać netu.

  A w tej sprawie napisać do organu kontrolujÄ…cego w samej EU, oni myÅ›lÄ™
żę jak ktoś przedstawi dowody chętnie się tym zajmą i taka gmina może
mieć poważne problemy finansowe.
Są przecież w EU instytucje które zajmują się kontrolą wydawanych
pieniędzy zgodnie z rozporządzeniami, a w tym przypadku tak nie jest.

Michał Sz.