Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 01:20:19 MET DST

Dnia 18.06.2011 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał/a:

> Tak trudno je nazwać?

Nie, marketingowiec-emailowy (niekoniecznie od razu spamer) ma narzędzia
ciasno związane z smtp i umowy o poufności list dystrybucyjnych (przez co
nie może ich załadować na jakiegoś virtuala/dzierżawkę).
Zauważ od razu że nie potrzebuje 24/7 sieci, tylko w momencie wysyłki,
za to na pewno potrzebuje łącza ze sprawnym rev-dns i dobrze byłoby mieć
stałe ip (spf, brak ip w dynamic-rbl, brak naleciałości po jakimś
wirusie po kimÅ› itd).