Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Robert <cyberm_no__at__spam_tlen.pl>
Data: Fri 17 Jun 2011 - 12:33:49 MET DST

> To nie są ekstra dodatki tylko zupełnie podstawowe usługi ściśle związane
> z łączem. Tak samo podstawową usługą jest przekazywanie pakietów np. xmpp
> mimo, że większość ludzi z tego nie korzysta.
wiesz to trochę jak chleb z masłem/solą/smalcem (zaleźnie od regionu), też
są ścisle ze sobą powiązane a mimo to sprzedawane są oddzielnie ;)

zresztą przykłady można mnożyc ot taki samochód, przecież
klimatyzacja/elektryczne szyby/kontrola trakcji/itp. też dla wielu są ściśle
związane z samochodem i powinny być w cenie najtańszego modelu ale... nie są
i dla większości ludzi jest to zrozumiałe.

--
Robert (ISP/KIKE)