Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Jun 2011 - 13:55:41 MET DST

niusy.pl wrote:
> Użytkownik "ziolek" <ziolko70@interia.pl>

> Chyba każdy normalny zawód wymaga używani poczty a czy będzie to
> oparte o serwer własny czy cudzy zależy jedynie od tego, co klient
> swobodnie wybiera. Może np nie ufać obcej firmie, że zachowa poufność
> korespondencji. Dość oczywiste zresztą.

większość normalnych małych firm korzyta z hostingu i nie ma głupich
problemów a jak ma jakies większe wymagania to wynajmie serwer wirtualny
postawiony w bezpiecznej serwerowni.

> I dlatego ma wyłączać regularnie ???

> Ale co w związku z tym ? To w ogóle żadne kryterium by mieć lub nie
> mieć własny serwer bo nawet jeśli utrzymanie własnego jest dodatkowym
> kosztem to koszt ten może mieć 100% uzasadnienie. Jest w ogóle
> totalnym absurdem, że dostawcy chcą oferować jakiś internet
> profesjonalny inny niż .. nieprofejsonalny (?). To pokazuje, że po
> prostu chcą oferować zwykłemu klientowi usługę wątpliwej jakości.

jeśli masz w domu doprowadzone zasilanie za określoną kwotę to nie możesz
automatycznie zakładać że na tym samym osprzęcie postawisz własną
elektrownie i będziesz sprzedawał prąd. Gorzej nie możesz naraz postawić tam
warsztatu kóry potrzebuje w porywach 400kW mocy.

Ja mam DSLa, bo zależało mi na szybszym wysyłaniu danych, na sesnownej
obsłudze serwisowej oraz na stałych IPkach + mam w cenie hosting.