Re: IPv6 Day

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 22:48:16 MET DST

W dniu 09.06.2011 22:19, crazy bejbi pisze:

> Powiem tak: nie znam siÄ™ na programowaniu flashy pod ipv6. Ale znam siÄ™
> trochę na pracach magisterskich i teoretycznych wymysłach promotorów i
> teoretycznych pomysłach magistrantów.
Myślałem o pracy implementacyjnej - urządzenie + soft. Mam już pewien
pomysł, ale być może byłbym gotów z niego zrezygnować bo analiza zasobów
potrzebnych do wykonania routera z obsługą IPv6 też brzmi ciekawie ;)

> Oczywiście zdarzają się wyjątki - oby to był taki
> przypadek - sam bym chętnie poczytał jakby były robione _badania_.
Aktualny plan jest taki, że zaprojektuję i wykonam urządzenie wraz z
opisem tak aby można było je wykorzystać na zajęciach. Wydawało mi się
to mało ambitne albo podobno teraz magisterki takie są.

--
Pozdrawiam
Michoo