Re: IPv6 Day

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 13:06:55 MET DST

On 09-06-11 11:02, Verox wrote:
> Googlowi tez brakło jaj?
> Na którejś z prezentacji na PLNOG człowiek z google mówił, że
> z ich szacunków wynika, że ok 0.5% klientów miało by kłopoty
> gdyby wpisali dla wszystkich rekord AAAA. Dla Googla to za duży procent i
> nie robią tego jeszcze. Nie mają jaj cieniasy.

Akurat wczoraj Google włączył IPv6 dla swoich serwisów na
"standardowych" adresach typu www.google.X, www.gmail.com i podobnych.
Onet tego nie zrobił. Google na żądanie włącza dla konkretnych ASn
odpowiedni view w dns i wtedy zawsze masz rekordy AAAA dla ich usług.
Zważywszy na ich skalę, oni naprawdę odważnie wdrażają usługi v6.

Kolejny "expierd", matko.

--
Grzegorz Janoszka