Re: IPv6 Day

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 11:02:16 MET DST

On Thu, 09 Jun 2011 10:22:42 +0200, Grzegorz Janoszka napisał:

> No rzeczywiście, chwała im za to, że mają rutery włączone i że
> przepuszczają pakiety. To jest w ich interesie, żeby mieć dobrze
> przetestowane IPv6. Jak inne firmy robią wszystko, żeby być w
> technologicznej epoce łupanej, to ich sprawa.
> A panom z Onetu zabrakło jaj, albo korporacja ich za bardzo ciśnie, żeby
> uczestniczyć w World IPv6 day.

Googlowi tez brakło jaj?
Na którejś z prezentacji na PLNOG człowiek z google mówił, że
z ich szacunków wynika, że ok 0.5% klientów miało by kłopoty
gdyby wpisali dla wszystkich rekord AAAA. Dla Googla to za duży procent i
nie robią tego jeszcze. Nie mają jaj cieniasy.

> Wciąż nie udowodniłeś mi, że "słabo sprawdzałem".

Ale ja nie zamierzam Ci nic udowadniać, w mojej opinii słabo sprawdzałeś.
Udowodnij mi że nie.

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB