Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Sun 05 Jun 2011 - 22:36:09 MET DST

Użytkownik "Rafał Wilk" <rw@inet_CYFRA6_.pl>

> Kompletnie nic. Dla takiego "profesjonalnego" serwera poczty, który pewnie
> oprócz braku revdns podłączony jest do świata za pomocą łącza dla klientów
> detalicznych ma to średnie znaczenie - po prostu nie otrzymasz jakiejś
> poczty. Ale to Twój problem - bo taki serwer to zabawka na której nie ma
> racji bytu być nic sensownego (zwłaszcza poczty innych osób/podmiotów).
>
> Z mojej strony to już koniec, bo dyskusja z Tobą - tak jak zauważyli
> wcześniej koledzy - nie ma sensu.

Jesteś totalnym głupkiem. Nawet nie rozumiesz, że dyskusja nie jest o moim
łączu i wbrew pozorom chodziło właśnie o to, że ten odwrotny dns JEST
potrzebny tyle, że akurat nie dla poczty. I pieprzenie o tym, że moje łącze
jest nieprofesjonalne wskazuje tylko na kompleksy twoje i twoich kolegów. Na
razie