Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Rafał Wilk <rw_at_inet_CYFRA6_.pl>
Data: Sun 05 Jun 2011 - 19:56:50 MET DST

W dniu 2011-06-05 19:02, niusy.pl pisze:

> Ojej, a ja mogę każdemu bez SPF dać i co z tego ?

Kompletnie nic. Dla takiego "profesjonalnego" serwera poczty, który
pewnie oprócz braku revdns podłączony jest do świata za pomocą łącza dla
klientów detalicznych ma to średnie znaczenie - po prostu nie otrzymasz
jakiejś poczty. Ale to Twój problem - bo taki serwer to zabawka na
której nie ma racji bytu być nic sensownego (zwłaszcza poczty innych
osób/podmiotów).

Z mojej strony to już koniec, bo dyskusja z Tobą - tak jak zauważyli
wcześniej koledzy - nie ma sensu.

Pozdrawiam
Rafał Wilk