Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]

Autor: Tomasz 艢l膮ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 00:31:17 MET DST

> No ale to jest nadal gdybanie 偶e mali ISP staraliby si臋 to wykorzysta膰
> a nie to ilu obecnych u偶ytkownik贸w potrezbuje/wie co to BGP.

No to jeszcze raz: w艣r贸d obecnych u偶ytkownik贸w DSLi jest ca艂a masa
ma艂ych ISP, kt贸rzy wiedz膮 co to jest i z ch臋ci膮 zestawili by sobie sesje
BGP. Ilu? Nie wiem, ale sporo. Drug膮 cz臋艣ci膮 hipotetycznej grupy
docelowej BGP@DSL s膮 userzy podobni do Ciebie - kilka 艂膮cz 'domowych'
zagregowanych do kupy. Dlaczego tepsa nie sprzedaje DSLa z BGP? Bo jest
za tani, jak na tego typu us艂ug臋 w por贸wnaniu do ofert 'symetryk贸w',
kt贸re funkcjonalno艣膰 BGP mog膮 posiada膰 - i to w trzech wariantach.

> Nietrafione zupe艂nie por贸wnanie je艣li chodzi o nasz膮 dyskusj臋. Bo
> rysunek dotyczy g艂贸wnie dost臋pu do r贸偶nych tre艣ci a nie us艂ug
> 艣wiadczonych przez operator贸w.

Por贸wnanie trafione o tyle, 偶e o ile na rysunku mowa o dost臋pie do
tre艣ci, to teraz dyskutujemy o dost臋pie do us艂ug na 艂膮czu. Zar贸wno
dost臋p do tre艣ci jak i dost臋p do us艂ug mo偶e by膰 opisany pierdyliardem
parametr贸w, ka偶dy po np. 10 z艂.

> Zwr贸膰 uwag臋 偶e np. oferty sieci
> kom贸rkowych mo偶na zwykle sk艂ada膰 dodaj膮c do podstawy dodatkowe klocki.
> Pozwala to u偶ytkownikowi dobra膰 ofert臋 do tego co potrzebuje.

M贸wisz o g艂osie, czy o danych?

--
艢l膮zak