Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]

Autor: sailorwawa <bh_at_ANTYSPAMsih.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 22:20:39 MET DST

Mają szczytne haslo "Vectra dajemy wiecej".
Oczywiscie haslo klamliwe - daja duuuzo mniej niz obiecuja w reklamach.
Przez 8 tygodni uzytkowania pakietu TV/HD + internet 6Mbps + telefon nie
mialem jednego, drugiego i trzeciego 6 razy (w sumie okolo 30 godzin).
Oczywiscie telefon tez nie dzialal wiec musialem interweniowac przez
komorke. Sumaryczny koszt wysluchiwania idiotyzmow przedluzajacych
rozmowe okolo 30 PLN.
Lacze wzialem z powodu przystepnej ceny zapminajac, ze przynajmniej w
mojej okolicy Vectra to spadkobierca Spraya, wiec panowie musieli
powiercic sciany zeby zalozyc odrebny kabel. Gdyby nie to, ze
rozwiazalem umowe z poprzednim dostawca wywalilbyn ich z domu.
Na poczatku lacze zap... wiec przytargalem do momu serwerek pocztowy
niezbedny mi w pracy. Coz - kolejny blad. Na prosbe o wpis do revDNS
mojej domeny, dostalem niezbyt grzeczna odpowiedz, ze TEN WIELKI
provider nie prowadzi takich uslug. Szczeka mi opadla, ale zacialem sie.
W efekcie wynajalem smarthosta bo z ich idiotyczna idnetyfikacja
przesylanie emaili bylo zgadywanka.
No i zaczelo sie od kilku dni - lacze spowalnia z dnia na dzien. Czas
pingow juz nie wynosi 7-11ms tylko rosnie jak tornado. Dzisiaj 50-100.
Przerwy w routingu jak czkawka, powtarzaja sie co kilka minut. Zobaczymu
w nastepnych dniach.
W kazdym razie - przestrzegam. Moje szczescie, ze mam umowe z 30 dniowym
wypowiedzeniem, ale to uludna nadzieja...