Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja

Autor: icek2 <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 16:13:57 MET DST
Message-ID: <irobj4$p2n$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-05-27 11:21, niusy.pl pisze:
>
> Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl>
>
>>> ale wez to tlumacz kazdemu klientowi z osobna. dlaczego tak jest,
>>> przeciez on ma 'rołterze' 300Mbit a tu nie leci nawet 6 "to musi byc cos
>>> uwas", "nie po to kupowalem taki rołter, zeby teraz z kablem biegac po
>>> mieszkaniu" chodzi mi o fakt uzerania sie i wycieczek do klientow
>> my od 1-2-3 lat nie dyskutujemy
>> po prostu: przychodzimy, podłaczamy lapka - odpalamy speedtest.net
>> pokazujemy ze 10 czy 20 czy 5
>> i kasujemy kase - od razu.
>>
>> przez tel, BOK od razu mówi, ze to bedzie kosztowało
>
> To jest test Å‚Ä…cza ?!
nie

test zakłada odpalenie kilku sesji FTP/http z popularnych "duzych" serwerów
i tyle.

jakie większe cuda widzisz?

podkreslam:
to sie dzieje gdy klient mówi, ze permanentnie ma 0,5M zamiast np.2M

chcesz testów z miernikami Ethernet/IP ?
kup usługe z innymi widełkami cenowymi

-- 
pozdros
icek
Received on Fri May 27 16:15:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 27 May 2011 - 16:40:01 MET DST