W dniu 2011-05-22 18:57, ziolek pisze:
> Załóz, że nie ma ŻADNYCH OPŁAT.
> I co 10 klient zgłasza , że mu źle chodzi net ....
> i w ciągu 1 dnia wyczerpujesz limit wyjazdów UKE na CAŁY ROK!!!
>
> A teraz klient wie, że ZAPŁĄCI TYLKO
>
> POWTARZAM T Y L K O
>
> ZA N I E U Z A S A D N I O N E PRZYBYCIE!!!.
>
>
> Wszelkie skrajności sa złe. Jak jest bat na ISP to
> i na nieuczciwego, lub głupiego klienta.
Powiem tak - pomysł zacny, ale nie przejdzie. Konsument nie może być
karany za nieuzasadnione złożenie reklamacji, nawet i do pana boga.
Jeśli by u nas coś takiego przeszło, i tak padnie na poziomie unijnym.
Zresztą symetria jest niestety zachowana w obie strony, Kiedyś chodził
mi po głowie pomysł ukarania przedsiębiorcy za niesłuszne wpisanie
klienta do rejestru dłużników albo za przekazanie nieistniejącej sprawy
zewnetrznemu windykatorowi. Okazało, że 'se ne da', bo każdy się może
pomylić, a fakt że niektórzy mylili się w 20-30% przypadków niczego nie
dowodził.
Received on Sun May 22 23:50:02 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 23 May 2011 - 00:40:01 MET DST