> przyjedzie Urząd z ich sprzętem i sprawdzi. I ew. klientowi nałoży
> opłatę za sprawdzenie - i nie będzie tłumaczenia "ja się nie znam, ale
> źle działa". Ale to będzie weryfikacja niezależnego organu, żeby też
> wyeliminować stwierdzenia: "że jak wy przyjeżdżacie to zawsze działa, a
> jak tylko wychodzicie, to już działa źle".
i jeżeli awarii uległa RJotka, zagięty kabel u klienta, celowe działanie
na izolację kabla w domu klienta to zawsze wyjdzie, że operator jest zły.
W pierwszej kolejności musi być zgłoszenie do operatora !! Dopiero gdy
operator odpowie, że u niego winy nie ma to można wzywać kogoś innego
Icek
Received on Sat May 21 11:30:03 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 21 May 2011 - 11:40:01 MET DST