Re: Po debacie o jako ci - UKE - wolne wnioski

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 22:02:20 MET DST

W dniu 2011-05-19 19:51, Rafał Wilk pisze:

> Czyli powinieneś się cieszyć, bo co do tego, że nie reprezentujesz
> żadnego operatora chyba nikt tu nie ma żadnych wątpliwości ;-)

Nie, ale paru znam dość dobrze, z paroma współpracowałem biznesowo i
śmiem twierdzić, że część problemów branży znam.

> Zaproponuj coś sensownego - poddamy to dyskusji - bo to co proponuje MI
> to bardziej bubel prawny niż prawo.

Więc z powodu "niedasia" bubel stanie się prawem obowiązującym.
Wiesz, niektórzy przedsiebiorcy rozumieją, że zaproszenie do dyskusji
np. przez UKE czy innego regulatora nie jest powodem, żeby obrzucać
zapraszającego błotem.
Ale z całej dyskusji wynika, że branża jest bardzo młoda. Emocjonalnie.