Re: Po debacie o jako ci - UKE - wolne wnioski

Autor: djrzulf <djrzulf_at_gmail.com>
Data: Thu 19 May 2011 - 09:17:17 MET DST

I chyba dochodzimy do meritum sprawy - zbliżają się wybory, trzeba
zrobić szum medialny (czytałem już chyba 5 wiadomości w przeciągu
ostatniego miesiąca, że JUŻ WCHODZI PRAWO) i potem rząd się pochwali -
CHRONIMY WAS PRZED NIEUCZCIWYMI DOSTAWCAMI ISP.

Skoro Państwo Polskie tak bardzo dba o konsumentów, bo przecież o nich
tutaj chodzi, to dlaczego nie zaczną nas chronić przed nieuczciwymi
sprzedawcami na Allegro, dostajesz negatyw i od razu audyt oraz kara!
A handlarze samochodów co z Niemiec sprowadzają auta, którego
poprzednim właścicielem była "starsza Pani, niepaląca, auto
garażowane, bezwypadkowe"...

No przecież Ci Polscy przedsiębiorcy to sami oszuści!

Jeszcze tak mi się nasunęło - Rząd chciał dobrze, a wyszło jak
zwykle...

No cóż. Ja swoje wagony będę ciągnął mając nadzieję, że kłody na
torach rzucone przez rząd nie spowodują mojego wykolejenia.

Szkoda, że my, przedsiębiorcy, jak podpisujemy umowę z użytkownikiem,
to musimy go obdarzyć zaufaniem, by inwestycja, którą ponieśliśmy żeby
go podłączyć, się zwróciła i spłacał w terminie.

--
Przemysław Stanisław Knycz
Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej