Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski

Autor: JanuszR <rniski_at_op.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 15:55:57 MET DST
Message-ID: <ir0j5d$d9q$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

> Znów porównujesz nieporównywalne. Najwyższy czas zacząć kupować
> szersze pasmo, drodzy uryniarze, a nie tylko narzekać, że klient chce
> mieć to, co dostał na papierze, bez żadnego oparcia w rzeczywistości.

Nie jest problemem kupienie szerszego pasma. Zakup szerszego ponad
potrzeby jest marnotrawstwem pieniędzy, które można włożyć w
doskonalenie swojej struktury. Problemem dla ISP jest dostarczenie tego
pasma dla klienta a więc ciągłe inwestowanie we własną sieć. 90% tzw.
"awarii" wynika z winy klienta. Zdarzało mi się zasuwać na drugi koniec
miasta po to aby włączyć do sieci kliencki własny punkt dostępowy,
wymieniać pourywane wtyczki same się urywające lub stwierdzać aby udali
się do informatyka w celu reinstalacji windowsa co oczywiście kończyło
się awanturą bo ja POWINIENEM zapewnić internet

JanuszR
Received on Wed May 18 16:00:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 May 2011 - 16:40:01 MET DST