Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Wed 18 May 2011 - 09:03:42 MET DST

On Wed, 18 May 2011 01:07:54 +0200, Andrzej Banach napisa³:
> Jako, ze nikt nie kwapi siê by opisaæ co siê dzia³o to mo¿e ja w
> kilku...dziesiêciu zdaniach zacznê.

Bardzo dziêkuje. Nie mog³em pojechaæ, ale mi³o poczytaæ.

> [...]
> niesamowicie zdziwi³o jest jednak innego zdania. O ile rozumiem kwestie
> podej¶cia do k³amliwych reklam i windowaniu prêdko¶ci "papierowych",
> którego nie mo¿na zatrzymaæ, to nie rozumiem ich takiego nacisku by
> wprowadzaæ hardwarowe mierniki jako¶ci i to na koszt operatora? Przecie¿
> to w³a¶nie tych operatorów których reprezentuje KIKE w najwiêkszym
> stopniu dotknie ingerencja UKE. To w³a¶nie Ci operatorzy, wiedz±c ¿e ich
> sieci s± ok, bêd± musieli równie¿ ponie¶æ koszt wprowadzenia testerów
> tylko po to by udowodniæ rzeczy oczywiste.

KIKE na ostatnim walnym pokaza³o ¿e reprezentuje g³ównie siebie, w sensie
Grupy Trzymaj±cej W³adze. Nie chce krakaæ, ale co¶ mi mówi, ¿e nowa firma
od opomiarowania ma co¶ wspólnego z KIKE... Ci którzy byli na Walnym KIKE
wiedz± o co mi chodzi...

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB