Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 10:02:42 MET DST
Message-ID: <iqvuen$83n$1@news.telbank.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-05-18 09:33, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Smok,
>
> Wednesday, May 18, 2011, 1:21:05 AM, you wrote:
>
>> Dnia Wed, 18 May 2011 01:07:54 +0200, Andrzej Banach napisał(a):
>> /.../
>> Jak klient nie ma racji to trudno -
>>> UKE na darmo się przejechało, ale zapisuje sobie takiego klienta na
>>> przyszłość (jak już pisałem takie wyjazdy się obecnie odbywają przy
>>> okazji zgłoszeń zakłóceń radia, tv, cb). Dzięki powyższemu rozwiązaniu
>>> wszyscy (poza oszukującymi) będą zadowoleni - operatorzy, że nie ponoszą
>>> ogromnych kosztów dodatkowych, UKE że może w każdej chwili wykonać
>>> pomiar podobny do np pomiaru zakłóceń,
>
>> Co chcesz mierzyć?
>> Co będzie, jak każdy zrezygnuje z overbookingu i 80% ludzi wyłączą net,
>> aby uniknąć przeciążenia sieci?
>
> I obetną sobie przychody o 80%? Raczysz żartować.
>

w/g projektu za brak 90% pasma w ciągu 12 h klient placiłby zero zł.
80 % od zera to dalej jest zero .....

i takich klientów to jest raczej 5-10 %, czyli strata niewielka ....

Uzasadnienie:

konkurencja weszła po radiu i przeszło 20 osób w ciągu roku ;)
Z tego 9 to takich które "ZAWSZE I WSZĘDZIE" miały problemy z łączem.

problemy to
...... nie ma 4 Mega na twojeip.wp.pl .....
potem nooooo ale nie ma 4 Mega na numionie .....
aaa dzisiaj to mi speedtest pokazuje 3,7 Mbps!!!!

Biorąc pod uwage, że to zaledwie ułamek ludzi to współczuje konkurencji.

Z drugiej strony jak pojawiały sie problemy z łączami to oni pierwsi
dzwonili ... ;( a teraz to nikt nie napisze, nikt nie zadzwoni ....
Received on Wed May 18 10:05:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 May 2011 - 10:40:01 MET DST