Re: Obsluga incydentow - panel dyskusyjny

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Thu 05 May 2011 - 00:49:50 MET DST
Message-ID: <ubergeek.20110505004004119533263@kondi.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Art from [ andrzej.targosz@gmail.com ] ...

: Jesli macie jakies uwagi do panelu, uwazacie, ze nie ma on sensu bo
: nasza infrastruktura jest tak wspaniala, ze nawet mucha nie siada to
: zapraszam do dyskusji.

proponuję zaprosić też Piotrka Koniecznego + kogoś z DI, niech
przedstawią swoje stanowisko, bo z własnego doświadczenia wiem, że o ile
kontaktują się z dostawcą, o tyle robią to tylko po to żeby zebrać dane
do wywiadu, a nie poddawać się responsible disclosure i nie reagują na
prośby o czas na przygotowanie się kryzysowego.

w moim przypadku rozmowa sprowadzała się do:
- halo, macie dziurę.
- dowiadujemy się od was, możecie powiedzieć co wiecie?
- ktoś nam coś tam przesłał.
- ok badamy sprawę, przygotowujemy oświadczenie. możecie poczekać?
- no way, konkurencja zaraz puści news, musimy być pierwsi.

-- 
 sysadmin { kondi: schedule => 5pm, ensure => at_pub } 
Received on Thu May 5 00:50:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 May 2011 - 01:40:01 MET DST