Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2011 - 15:43:17 MET DST

W dniu 29.04.2011 13:57, JanuszR pisze:

> Nierealne, oferta musi być dostosowana do świadomości/wiedzy użytkownika.
No i byłaby - przy sprzedaży robisz wywiad do czego używa net i dajesz
odpowiednią ofertę... Jestem na 99% przekonany, że userzy którym nawet
przy łączu 2..4Mb "sieć", czyli w ich rozumieniu WWW działa szybko
byliby zadowoleni. (Znam pewną sieć która ma taką ofertę i imo jest to
doskonały pomysł.)

> Już tylko fakt istnienia taryfy z OGRANICZENIEM w
> postaci braku możliwości korzystania z p2p najeża mi klientów, podchodzą
> jak pies do jeża,
Też bym się najeżał. P2p nie używam prawie wcale, ale jak chciałem
pobrać demo unigine kilka miesięcy temu to jedynym kanałem dystrybucji
było p2p. Nieźle bym się wkurzył jakbym miał opcję "bez p2p".

> wypytują a po co, na co a konkurencja NIE MA LIMITÓW.
> Odpowiadam, że skoro nie wiedzą to z pewnością nie będą korzystali
Będą korzystali nie wiedząc, że ta aplikacja to p2p. A potem będzie
wrzask, że nie działa.

> ale
> nie ma przeszkód aby wzięli taryfę BEZ OGRANICZENIA i spory procent
> istotnie bierze taryfÄ™ z p2p nie korzystajÄ…c z niego.
No i to jest sytuacja patologiczna. (Aczkolwiek z Twojego punktu
widzenia korzystna.)

--
Pozdrawiam
Michoo