Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: JanuszR <rniski_at_op.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 23:33:53 MET DST

> piracenie sieć zapycha. Teraz wielkie żale o P2P a zupełny brak
> zauważenia problemu, że na podobnej zasadzie działa Skype, Joost itd.
> a szykuje się jeszcze YouView ze swoimi rozwiązaniami. Też będziecie
> blokować?
Zapominasz o aspekcie prawnym. Był czas, u mnie też, że "źródłem"
internetu był DSL, wolno było. Czasami czytam
wypowiedzi kolegów, że dostali pismo od Sony. Zastanawia mnie, dlaczego
Sony nie wysyłała tych pism do TPSA? ale ja nie o tym. Dzisiaj, kiedy
jestem, przynajmniej w swoim mniemaniu, firmą posiadającą jakiś tam
dorobek, własne know-how uczestniczenie w prawnie śliskich tematach mało
mnie interesuje. TPSie nie podskoczą a małego zgnoją, taka jest praktyka
lub będę "kapował". Ponieważ jak wspomniałem cenię sobie święty spokój
nadstawianie tyłka za pryszcza za to aby mógł sobie na lewo ściągnąć
"przedpremierowe" wydanie muzyczki nie jest moim priorytetem.

JanuszR