Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 23:16:31 MET DST

Hello ziolko,

> hihi a jakie ma znaczenie dla Ciebie czy pizza waży 10 dkg czy 10 kg??

Co za durne porównanie? Jak chcesz odnosić skalę 1:100 dla wagi w
porównaniu do 1:1 dla transferu?

> Uważasz, ze wszystkie pizze i w każdym miejscu powinny kosztować 10 PLN??

Jeśli dostawca pizzy zawiera umowę, że za dostarczenie jednej małej
pizzy bierze 1 PLN, to niech się łaskawie odp***li od anchois na tej
pizzy i tego, na ile kawałków ta pizza jest pokrojona. Bo to nie jego
pizza - jest tylko dostawcą.

Miłe złego początki - najpierw dostawca narzeka, że anchois śmierdzi a
potem dochodzi do tego, ze będzie tylko donosił margharitę w promieniu
30 metrów od pizzerii, bo na tym najlepiej zarobi. Aż cuchnie uryną.

Czytam cały ten wątek i jako żywo przypominaja mi się wielkie dyskusje
z okolic roku 1994 - jaki to straszny ruch będzie generowała www i po
co komu potrzebne tyle tej grafiki. Potem były żale o MP3 - że
piracenie sieć zapycha. Teraz wielkie żale o P2P a zupełny brak
zauważenia problemu, że na podobnej zasadzie działa Skype, Joost itd.
a szykuje się jeszcze YouView ze swoimi rozwiązaniami. Też będziecie
blokować?

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl