Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2011 - 22:46:44 MET DST

Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b.borkowski@borkow.org>

> Jakie Wy ludzie pierdoły piszecie...
> Wg. Was idąc do restauracji powinienem dostać ziemniaki, kotlet schabowy,
> surówkę i kompot...

Do jakiej restauracji ?! Internet do domu Ci dostarczają, tylko taki
pół-internet

> Nie obchodzi Cię to, że ja nie chcę surówki i dlatego zapłacę mniej ?

Ale Ty NIE zapłacisz mniej tylko WIĘCEJ bo za usługę z której nie korzystasz
i tak nie płacisz a za tę z której korzystasz będziesz musiał DODATKOWO
zapłacić.

> Jest wolny rynek, kupuję to na co mam ochotę a nie to na co pozwala mi
> REGULATOR.

No to Ci mówię, że kupujesz ŁĄCZE a nie te usługi w internecie z których
korzystasz albo nie korzystasz. Dostawcy nic do tego czy używasz
komunikatora, telefonu internetowego albo na aukcji coś kupujesz. Bo on tych
usług nie świadczy. W twoim interesie jest by mógł je świadczyć co najwyżej
na równi z innymi dostawcami treści.