Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Tue 26 Apr 2011 - 21:56:57 MET DST

W dniu 2011-04-26 21:36, niusy.pl pisze:
> No i bez ftp, gg. irc (z czego tam akurat nie korzystasz). Tylko
> naprawdę to ograniczanie służy wyłącznie monopolizacji usług przez
> dostawców a nie temu byś miał taniej. Bo jak nie korzystasz to i tak za
> to nie płacisz. Jakbyś tak miał płacić za każdą usługę to miałbyś tak
> jak z sms'ami, 20gr za kilkaset bajtów.

Jakie Wy ludzie pierdoły piszecie...
Wg. Was idąc do restauracji powinienem dostać ziemniaki, kotlet
schabowy, surówkę i kompot...

Nie obchodzi Cię to, że ja nie chcę surówki i dlatego zapłacę mniej ?
Jest wolny rynek, kupujÄ™ to na co mam ochotÄ™ a nie to na co pozwala mi
REGULATOR.

--
Bartłomiej Borkowski