Re: Wywłaszczenie....

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 22:55:07 MET DST

On 11 Kwi, 13:40, Marcin Kuczera <mar...@leon.usun-to.pl> wrote:

> Ja raczej czuję akcję w stylu obowiązku świadczenia czegoś na wzór
> BSA/WLR dla każdego operatora który będzie chciał z naszej
> infrastruktury skorzystać.
>
> Marcin

Nikt nie nałoży na Was obowiązkow, jesli nie macie pozycji rynkowej
umozliwiającej lekceważenie konkurentów i konsumentów, a z calym
szacunkiem - nie macie i nie bedziecie mieli jeszcze przez nastepne
100 lat.

Wyjątkiem jest infrastruktura budynkowa, która stanowi tzw. wąskie
gardlo i art. 30 megaustawy umozliwia korzystanie z cudzej pasywnej
infrastruktury budynkowej (pasywnej czyli kanalizacji lub ciemnego
włokna, a nie BSA i WLR). Ale z art. 30 sami też możecie korzystać.