Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 06 Apr 2011 - 09:29:17 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sied@r"
>I co może przyszły by firmy z zachodu.

I co? Położyłyby własne tory i postawiły dworce?

>Płaciłby za korzystanie z torów i
>stacji (tak jak to jest na lotniskach - tzw. opłaty lotniskowe).

Raczysz żartować. Bez regulacji rynku w postaci zmuszenia operatora
infrastruktury do udostępniania jej podmiotom trzecim nic byś takiego
nie miał.

>A po polskich torach jeździłby normalne pociągi. A nie rzęchy do których
>co roku z naszych podatków trzeba dopłacać.

Przewozy pasażerskie praktycznie wszędzie przynoszą straty.

>Uważam, za obowiązek ustawowy dostępu do tych zasobów. Za opłatą, ale
>dostępu.

Ty, ale może popatrz do czego się odnosiłem, co? Wszelki "obowiązek
ustawowy" to przecież "regulacje i inne biurokratyczne twory".

--
| http://epsilon.eu.org/ |