Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 19:51:46 MET

On 15 Mar, 18:50, Grzegorz Staniak <gstan...@gmail.com> wrote:
> On 15.03.2011, Maciek Babcia Dobosz <bab...@jewish.org.pl> wroted:

> No jasne. A jeśli operator ustala dostępność łącza na 99.99%, to
> znaczy, że zakłada sobie z góry, że będzie ci raz na miesiąc wyłączał
> sieć na 5 minut?
>
> Nie przyszło ci do głowy, że to po prostu założenie normatywne?
>
> GS
> --
> Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

bardzo dobry komentarz Pana Grzegorza, i tak własnie jest, ponadto
robimy naprawde wszystko co w naszej mocy zeby było perfekcyjnie, ale
nie jestesmy automatami, jestesmy ludzmi i zdarzają się blędy. Poza
tym trzeba pamietac, ze są sytuacje od nas niezależne - zależne także
od wnioskodawców albo innych stron sprawy, zdarza się i to bardzo
często, że sprawy są wręcz przeciągane. Musimy założyć jakiś
bezpieczny i rozsądny margines, a doświadczenie pomaga nam opanować
sytuacje kryzysowe i nie naruszać terminowości zbyt często.