Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 12:42:27 MET

Dnia 2011-03-15, o godz. 03:29:04
Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska@supermedia.pl> napisał(a):

> ani to mile ani mądre

Jak napisałem - szanuję i doceniam Pani pracę.

Jednocześnie rozumiem że może się to Pani nie podobać ale takie a nie
inne wskaźniki pojawiły się w uzasadnieniu do budżetu w stosunku do UKE.
Proszę sobie samemu sprawdzić o ile nie są to wartości które podało
samo UKE podczas konstruowania budżetu bo to dotyczy pani urzędu:
http://www.mf.gov.pl/_files_/budzet_zadaniowy/akty_prawne/uzasadnienie_do_projektu_ustawy_budzetowej_na_2011_rok_w_ukladzie_zadaniowym.zip
Mnie jako podatnikowi tylko kuriozalne wydaje się zakładanie ilości
nieterminowo prowadzonych spraw przed ich rozpoczęciem. Podobnie jak
tego ile procent kontroli skończy się ukaraniem przedsiębiorcy. Jak
dość powszechnie wiadomo z wykonania budżetu urzędy są rozliczane i mogę
niestety podejrzewać że jeśli statystyki nie będą zadowalające dla
danego urzędu to podejmie działania by je polepszyć. Niestety nie pracę
urzędu a właśnie statystyki. :-(

Zdrówko