Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Smok Eustachy <smok.eustachy_at_wurg.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 23:00:12 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:40:19 +0100, Andrzej Banach napisał(a):
/.../
> Cos patrzymy w rozne cenniki tej samej uslugi. Wydaje mi sie ze ja w
> rzeczywisty, a Ty w "marketingowy". Ale prosze potwierdz zrodlo
> powyzszego gdyz moze ja sie myle?
> Cyt:
> "
> Usługa neostrada tp opcja do 20 Mb (dostępna w sprzedaży od 1
> października 2009 r.):
> – stały dostęp do sieci Internet z maksymalną szybkością transmisji
> do/od komputera Abonenta do 20480/1024 wyrażoną w kb/s
> – dynamicznie przydzielany adres IP – 50 MB w ramach usług hostingowych
> [...]
3. Promocja jest skierowana do Abonentów, którym w okresie jej
trwania umowa na czas określony została automatycznie
przedłużona na czas nieokreślony, zgodnie z § 10 ust. 3 Regulaminu
świadczenia usługi neostrada tp.
4. Oferta polega na obniżeniu opłaty abonamentowej za usługę przez
6 kolejnych miesięcy dla Abonentów, o których mowa w ust. 3:
1) do wysokości 60 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
neostrada tp dla opcji 256,
2) do wysokości 70 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
neostrada tp dla opcji 512,
3) do wysokości 80 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
neostrada tp dla opcji 1024,
4) do wysokości 95 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
neostrada tp dla opcji 2048,
5) do wysokości 140 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
neostrada tp dla opcji 6144.