Re: UKE + regulacja rynku

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 17:56:57 MET

> Cos patrzymy w rozne cenniki tej samej uslugi. Wydaje mi sie ze ja w
> rzeczywisty, a Ty w "marketingowy". Ale prosze potwierdz zrodlo powyzszego
> gdyz moze ja sie myle?

Nie ma 2 cenników bo by już dawno dostali po dupie.

> Cyt:
> "
> Usługa neostrada tp opcja do 20 Mb (dostępna w sprzedaży od 1 października
> 2009 r.):
> - stały dostęp do sieci Internet z maksymalną szybkością transmisji do/od
> komputera Abonenta do 20480/1024
> wyrażoną w kb/s
> - dynamicznie przydzielany adres IP
> - 50 MB w ramach usług hostingowych (e-mail, WWW)
> [...]

Promocja nazywa sie bez zobowiązań
http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358537/regulmin_Internet_bez_zobowiazan_367142342.pdf
jest adresowana do ludzi ktorym się skonczyla umowa.
najdrożej w tej promocji 84,69 zł z VAT w opcji do 20 Mb/s zatem 15pln
miesiecznie wiecej niż w promocji na czas określony.