Re: UKE + regulacja rynku

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 22:21:45 MET

> Tak, powinno byc jasne ze instalacja np kosztuje np 50zl. Sprzet jest
> wartosci 300zl (pomijam kwestie wypozyczania czy sprzedawania) i abonament
> np 40zl. A nie ukrywanie kosztow instalacji i dawanie jej jako kredyt.
> Kredyt w dodatku ktory nigdy nie maleje, bo nawet po zakonczeniu umowy
> koszty nie zmniejsza sie. Wtedy klient mialby jasnosc co ile kosztuje i co
> chce osiagnac.

Nie można generalizować większość małych operatorów ma protokół przekazania
sprzętu dla klienta gdzie jest napisane ile sprzęt jest wart.

> Zobacz przyklad tpsa na pewno to jest 10zl roznicy? Takie roznice sa u
> malych ISP, ktorzy stawiaja na jakosc, ale nie u molochow, ktorym glownym
> celem jest podpisac umowe.

Wiesz co odrobiłem lekcję i nim napisałem tego posta zajrzałem do cennika
tp. Teraz jeszcze raz zajrzałem i oto rezultat.

20Mbit:
12 miesięcy: 74,61
24 miesiące: 69,57
dla abonentów na czas nieokreślony: 84,00 ważne tym co się skonczyła umowa
albo korzystają z umowy zostań z nami.

10zł lub 15 zł

> Wprowadzeniem najprostszego w swiecie zakazu stosowania umow dluzszych niz
> np 12 miesiecy. Rozwiazuje to polowe problemow wypisanych w tym watku.

Nie no bądzmy bardziej liberalni tylko prepaid :)