Re: UKE + regulacja rynku

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 22:13:19 MET

> Wiesz o czym opowiadasz? Przez 2 lata płacę 59 zł/ miesiąc za telewizje
> + internet. Po 2 latach przychodzi mi faktura do zapłaty 120 zł, bo
> skończyła się umowa terminowa. O jakich kosztach uruchomienia usługi w
> takim wypadku rozmawiamy? Do wyboru mam tylko następną umowę na 2 lata.

Widzisz są 2 ceny jedna w promocji druga poza promocją. Skonczyła sie umowa
podpisujesz nową albo płacisz poza promocyjną cenę. Druga sprawa, że sprzęty
które użytkujesz straciły raczej gwarancję są Twoją własnością a w razie
padu operator musi Ci sprawić nowe sprzęty a Ty mozesz je zawinąć po
miesiącu i zerwać umowę co dla niego nie jest korzystne. Trzecia rzecz to
planowanie łatwiej jest planować mająć podpisane umowy terminowe niż mając
niepewne wpływy z umów nieterminowych i to bedzie kluczowe w kwesti
wysokości opłat. Jeśli operator był ok to co szkodzi podpisać nową umowę i
płacić mniej?