Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 10:16:26 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kyob"
>Są obszary, gdzie widzialna ręka państwowa jest niezbędna.

Bye bye free market!

>Jeździsz samochodem, bo jeśli tak to ryzykant z Ciebie.

A po polsku?

>Nie mam wiedzy, dlatego korzystam z usług osób, które takowa wiedzę
>posiadają.

I wierzysz im, naiwniaku, że preparaty, które kupujesz, nie mają
ciekawych efektów ubocznych, o których nie wiesz? Czy jednak zdajesz się
na zewnętrzną, niezależną od producentów (przynajmniej w teorii)
kontrolę?

>Sugerujesz, że celem producentów leków jest powolna śmierć swoich klientów?

Sugeruję, że nie masz szans ocenić np. czy poza bezpośrednim działaniem
przeciwbólowym lek ma, powiedzmy, długookresowe działania uboczne.

>Brak świateł:
>http://www.youtube.com/watch?v=_9w7SODzoa8
>
>Z światłami:
>http://www.youtube.com/watch?v=JD-dDyuSaRs
>
>Czyli mimo istniejących przepisów drogowych kierowcy (ludzie) nie
>stosują się do nich.

A teraz obejrzyj sobie jedno i drugie w rzeczywistej szybkości.
I porównaj przepustowość. Tyle, że powinieneś mieć porównywalne
w kwestii wielkości i charakteru ruchu skrzyżowania.
A dodatkowo, to zupełnie inna bajka.

>Taki bardzo uproszczony przykład:

Zupełnie od czapy.

>Prawo powinno regulować i tworzyć pewne ramy,

Czyli, jak już pisaliśmy, bye bye free market.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /