Re: UKE + regulacja rynku

Autor: kyob <kyobe_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 07:30:46 MET

W dniu 11.03.2011 00:45, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> Nie, to Ty tworzysz sztuczne problemy. Odmawiasz prawa do istnienia
> metody weryfikacji i odróżniania oszustów od uczciwych przedsiębiorców
> oraz prawa do rezygnacji z usług tych pierwszych oraz zwrotu niesłusznie
> pobranych pieniędzy.

Dlaczego nie zostawić wolnej ręki ISP w tym temacie, czyli ISP sam może
dobrowolnie poddać się "urzędowej" weryfikacji i potem szczycić się
przed swoimi klientami "patrzcie jestem zweryfikowany tzw. jestem dobrym
ISP wg. regulacji nr 1234 i normy 5678 oraz wytycznych UE nr 99" , a
inny ISP niby "zły" stwierdzi, że dla niego weryfikacja jest zbędna...
reszte zweryfikuje czas i klienci