Re: przykład praktyczny :)

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 09:34:59 MET

W dniu 2011-03-09 08:40, niusy.pl pisze:

> Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
> tak jak w reklamie.
>
> ... i jeszcze o CDMA zapomniałem które na wsiach popularyzuje się.

i jeszcze internet satelitarny, ktory jest hiper, super i wymysl sobie
co tam jeszcze chcesz :P

Widze ze kolega naczytal sie za duzo "niusy.pl" i wiedze ma zerowa w
temacie (poza taka marketingowa).

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno