Re: przykład praktyczny :)

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 08:40:38 MET

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:20110308162621.4b39717b@babcia-workstation...
Dnia 2011-03-08, o godz. 14:22:37
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał(a):

> Dlatego klienci zaczynają wybiera internet komórkowy

Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
tak jak w reklamie. Zadowolonych z komórkowego dostępu spotkałem
właściwie tylko takich którzy kupowali to świadomie jako uzupełniające
łącze mobilne. Z pełna świadomością tego co kupili. Natomiast pozostali
którzy skusili się zmamieni tym że będzie magiczne "7,2" i zastąpi im
to łącze stacjonarne głównie narzekają. Tak się składa że mam tzw.
internet komórkowy właściwie od momentu startu w Erze i Orange i
świadomie traktuję to jako narzędzie pracy by być on-line w przypadkach
krytycznych gdy np. trzeba coą zdalnie naprawić a ja jestem daleko od
firmy albo by sprawdzić pogodę na wakacjach. Jako podstawowe łącze
nawet w centrum wielkiego miasta jest to zbyt zawodne i ma niestabilne
połączenia by tratować to poważnie.

... i jeszcze o CDMA zapomniałem które na wsiach popularyzuje się.